Kariera
w Expanderze

Stale rozwijamy swoją ofertę więc powiększamy też nasze kompetencje. Dołącz do nas i pracuj z najlepszymi w branży pomocy finansowego w Polsce.

Dowiedz się więcej

Kim jest Ekspert Finansowy w Expanderze?

Ekspert Finansowy jest „lekarzem od finansów osobistych”. Zadaniem Eksperci Finansowego jest poznanie potrzeb Klienta i pełne pomoc dotyczące wyboru odpowiedniego rozwiązania finansowego. Poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami, Eksperci przekazują wiedzę w zakresie usług finansowych oraz podnoszą świadomość Klienta, jako konsumenta korzystającego z ofert funduszy inwestycyjnych, banków, towarzystw ubezpieczeniowych oraz innych instytucji finansowych.

Każdy nasz Ekspert Finansowy jest bardzo dobrze przygotowany do pracy, przechodzi bogaty program szkoleń z dziedziny finansów prowadzonych przez przedstawicieli renomowanych instytucji finansowych, a także z zakresu technik sprzedaży i standardów obsługi Klienta. Posiada wiedzę dotyczącą wszystkich produktów finansowych, jakie są dostępne na rynkach finansowych.

Aktualne oferty pracy

Rozwój w Expander Advisors

Zależy nam na tym, aby pracownicy Expander Advisors byli zaangażowani, kreatywni i skoncentrowani na celu. Szukamy osób, które lubią to co robią i przykładają dużą wagę do etyki w obsłudze klientów. Wierzymy, że połączenie tych wartości gwarantuje nasz wspólny sukces. Jeżeli tak jak my identyfikujesz się z nimi – zapraszamy do współpracy!

Szansa na rozwój, karierę w branży, świetne zarobki i niesamowitą atmosferę to coś, co chcemy zaoferować w zamian za zaangażowanie.

Naszym zadaniem jest pomoc w osiąganiu celów, jakie postawi przed sobą każdy nowy współpracownik.

Bardzo jasno określamy ścieżki rozwoju, tak aby każdy miał szansę realizować się zgodnie ze swoimi potrzebami.

„Program Rozwoju dla Współpracowników Expander Advisors” obejmuje:

Plan Ekspercki: Twoja konsekwencja i zaangażowanie w budowaniu relacji z klientem doprowadza Cię do tytułu Planer Finansowy, a od nas otrzymujesz indywidualne wsparcie, katalog bonusów oraz pierwszeństwo w obsłudze klientów VIP.

Plan Mentorski:  Jeżeli jesteś osobą, która chętnie dzieli się swoją wiedzą i potrafi przekazywać ją w przystępny dla słuchaczy sposób, oferujemy rozwój w ramach planu mentorskiego. Wybierając tę drogę, doskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne, a także budujesz wiedzę na temat posługiwania się innowacyjnymi metodami szkoleniowymi.

Ścieżkę Menedżerską: Jeżeli zauważasz u siebie predyspozycje do budowania świetnych zespołów i posiadasz wysoko rozwiniętą umiejętność angażowania ludzi w realizowane zadania, oferujemy Ci ścieżkę, która doskonale przygotuje Cię do  pełnienia funkcji, kolejno: Dyrektora Oddziału, Regionalnego Dyrektora Sprzedaży oraz Dyrektora Sprzedaży.

Ścieżka Merytoryczna: Jeżeli zdecydujesz, że kariera w naszej centrali jest dla Ciebie interesująca, możesz rozwijać się w obszarach związanych z bankami, ubezpieczeniami, inwestycjami, marketingiem, HR, szkoleniami lub księgowością.

Aktualne oferty pracy

Jak dbamy o naszych współpracowników?

Otrzymujesz od nas:

  1. Możliwość rozwoju w międzynarodowej grupie kapitałowej
  2. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  3. Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych skierowanych  do różnych grup współpracowników
  4. Uczciwy system wynagrodzeń
  5. Dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, preferencyjne ubezpieczenia)
  6. Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników
  7. Klarowny „Program Rozwoju dla Współpracowników”
Aktualne oferty pracy

Jak wygląda proces rekrutacji?

Krok 1:
Jeśli chcesz u nas pracować, zachęcamy do wysłania CV za pomocą systemu zgłoszeń – APLIKUJ >

Krok 2:
Po otrzymaniu Twoich dokumentów aplikacyjnych dokładnie je przeanalizujemy. Jeśli Twoje zawodowe kwalifikacje są zgodne z naszymi oczekiwaniami, przeprowadzimy z Tobą krótką rozmowę telefoniczną.

Jeżeli wstępna weryfikacja będzie pozytywna, zaprosimy Cię na spotkanie!

Krok 3:

Rozmowę przeprowadzi pracownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń lub Twój przyszły bezpośredni przełożony. Możesz również zostać zaproszony do  udziału w sesji Assessment Center lub testach sprawdzających potrzebne kompetencje.

Spotkanie z Tobą pozwoli nam lepiej się poznać.

Krok 4:
Jeżeli pozytywnie przejdziesz przez pierwszy etap rekrutacji, chcielibyśmy zaprosić Cię na jeszcze jedną rozmowę mającą na celu dokładną weryfikację kompetencji zawodowych. Po przeanalizowaniu informacji, jakie otrzymaliśmy na spotkaniach z Tobą, podejmiemy decyzję, czy jesteś najlepszym kandydatem na stanowisko, które Cię interesuje.

Krok 5:
Wybranym kandydatom przedstawiamy propozycję pracy w naszej organizacji wraz z warunkami zatrudniania.

Aktualne oferty pracy

Współpraca franczyzowa

Partnerowi oferujemy:

  • Rozwój w ramach wiarygodnej, najbardziej rozpoznawalnej marki pomocy finansowego;
  • Dysponowanie szeroką i atrakcyjną ofertą rozwiązań finansowych dostępnych po podpisaniu jednej umowy z firmą Expander;
  • Profesjonalne przygotowanie pracowników Partnera dzięki szerokiemu programowi szkoleń wstępnych i bieżących;
  • Partnerską pomoc doświadczonego przedstawiciela firmy w rozwijaniu przedsięwzięcia (pomoc w wyborze lokalizacji, wsparcie w zakresie rekrutacji personelu);
  • Ogólnopolskie działania marketingowe;
  • Know-how, nasze doświadczenie i stałą pomoc w sprzedaży produktów finansowych;
  • Partnerskie podejście do współpracy;
  • Dostęp do Klientów przekazywanych przez call center;
  • Pomoc w organizacji obecności Partnera na targach mieszkaniowych i innych wydarzeniach.

Proponujemy sprawdzony model biznesowy. Posiadamy sieć 83 oddziałów w całym kraju, w tym 57 placówek  franczyzowych, w najbliższych miesiącach otwieramy kolejne oddziały tej sieci.

Założenia na najbliższy rok to dynamiczny rozwój sieci franczyzowej, w związku z tym poszukujemy Partnerów.

W swojej ofercie posiadamy:

  • Kredyty i pożyczki hipoteczne
  • Kredyty gotówkowe
  • Kredyty dla firm
  • Inwestycje regularne i jednorazowe
  • Ubezpieczenia na życie i majątkowe

Oczekiwania Expander wobec Partnera:

  • Osoba pełna pasji, zorientowana na sukces, przedsiębiorcza i ambitna;
  • Dysponująca odpowiednimi środkami potrzebnymi do uruchomienia placówki partnerskiej;
  • Doświadczenie w sprzedaży – atutem będzie doświadczenie w działalności w sektorze usług finansowych;
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem pracowników;
  • Działanie na wyłączność firmy Expander.

Wymagania lokalowe:

  • Dostęp do oddziału bezpośrednio z ulicy; poziom parteru;
  • Lokal  o powierzchni ok. 50 m2 sali operacyjnej + zaplecze;
  • Możliwość uruchomienia min. 3 stanowisk obsługi klienta;
  • Przeszklona i dobrze widoczna witryna;
  • Możliwość zamontowania oznaczeń identyfikacyjnych (fryz, semafor, etc.).
Skontaktuj się z nami